2015. április 16., csütörtök

Idézetes képek

Idézetes képek képeslapként is elküldhetőek kattints

Ne kövesd el ugyanazt a hibát kétszer,örülj annak,
hogy élsz,sok szép dolog van a világon, amiben élsz.
Aki eltékozolja napjait, végül elrontja egész életét.
Minden nap elhozza az új kezdet csodáját.
Egyedül tőled függ, hogyan fogsz hozzá.
Néha meg kell tennünk bizonyos dolgokat,
mert nincs más választásunk,de amin lehet,azon változtass,
még akkor is ha nem vagy képes nagy dolgokra.
/Annika/

Élj a mának,ne a múltban,vagy a jövőben,
keresd a boldogságot,aki boldogtalan,
derítse ki miért az,és változtasson rajta.
Mert ami igazán számít,az a legfontosabb.
Ha találtál valakit,akivel leélheted az életed,
tarts ki mellette,ne keress tovább.
/Annika/



Vannak az életben olyan pillanatok,
amikor nagyon hiányzik valaki.
Mindenem megvan amire vágytam,
de nincs meg az amire,szükségem lenne!
/Annika/


Mindig arra vágytam, hogy fontos lehessek valakinek.
Olyasvalakit akartam,
aki bízik bennem és az összes hibámmal együtt elfogad,
megért engem és dédelget,
és megadja nekem azt amire igazán szükségem van.
Mindent akartam, ami nem volt az enyém,
nem várhatok arra,hogy megadja nekem valaki,
Egyszerűen csak el kell venni.
/Annika/



 Általad válik teljessé a jövőd,
különbnek kell lennie a múltadnál,
vannak pillanatok az életben,
mikor döntés elé állít a sors.
a választásod olyan ember legyen,
aki képes szebbé tenni minden napod,
és beragyogtatja a szíved,egy életen át.
/Annika/


Ne titkold el, mit szíved remél,
Lesz majd egy nap,mikor az álom véget ér,
Bízzál tehát abban, kit a szíved szeret,
Bármerre jársz,mindig ott lesz veled.
Boldogság nélkül az élet mostoha.
/Annika/