2009. október 2., péntek

Szerelmes Sms szövegek



Minden éjjel velem hálsz, szerelmes szavakra, forró csókokra vársz.
Simogató pillantásod érzem arcomon... Milyen kár, hogy csak álmodom.

Ma jobban szeretlek, mint ahogy a tegnap szerettelek,
de kevésbé mint ahogy holnap foglak szeretni.

Elhagytál, mert nem szerettél, mások játékszere lettél.
Naiv voltam, nem tagadom, ezt a leckét megtanulom.
Soha téged nem feledlek,legközelebb jól átverlek.


Éjjeli pillangó repked a fényben, emberek szemére álmot hoz szépen.
Elküldtem hozzád én is a lepkémet, lesse meg a titkod, kié a szerelmed.


Azt tanultam, hogy egy nap 24 óra, egy óra 60 perc, de azt nem tudtam,
hogy egy pillanat nélküled maga az örökkévalóság.


Fontos üzenetem van számodra: amikor írom, rád gondolok, amikor küldöm,
rád gondolok, amikor megkapod rád gondolok és most is rád gondolok.

Ezt az sms-t küldd el annak, akit szeretsz, akit gyűlölsz, akit kedvelsz,
vagy akit meg szeretnél kapni,
aztán gondolkodj el azon, hogy te miért kaptad.

Felforrósodik a levegő, kikapcsol az agy, zakatol a szív,
a kéz meg veszettül remeg... Akivel most ez történik, sms-t küld neked.

Van 25 másodperced, hogy írj nekem. Ebből hátra van 15,
és ha az sms-ed nem ér ide 10 másodpercen belül,
amiből 8 már le is telt, akkor jössz nekem ezer puszival.

Hét csodája van a világnak, öt sarka a pentagonnak,
négy levele a lóherének,két szemünk van, de belőled csak egyetlenegy van.

Tenger partján víz és homok,együtt lenni de szép dolog.
Együtt vannak, ölelkeznek, minden percben szeretkeznek.
Álmomban én homok lettem, veled bizony befürödtem!


Ha lemegy a Nap, és feljön a Hold, a lágy esti szélben tücsök zene szól.
A távolban valaki nézi az eget, s utálja azt, aki melletted lehet.

Azt mondják, hogy szerelembe csak egyszer lehet esni. De ez nem igaz,
én minden egyes alkalommal szerelembe esek, amikor rád gondolok.

Cukor?... Nem! Csoki?... Nem! Gondolkozzunk... Méz?... Hmm...
A csudába! Egyszerűen nem jut eszembe semmi, ami olyan édes, mint Te.

Mikor ezt az sms-t olvasni kezded, a küldője szívesen megfogná a segged.
Mosolyodból ítélve tetszik az ötlet, kipróbálhatnánk egy kicsivel többet?


Ha egy fincsi kajához kellene hasonlítanom téged,
akkor minden nap megzabálnálak.


Reggel nem tudok enni mert rád gondolok, délben nem tudok enni,
mert rád gondolok,este sem tudok enni, mert rád gondolok...
és éjjel nem tudok aludni,mert éhes vagyok!

A szerelem megsemmisíti az észt. Az agy és a szív olyan,
mint a homokóra két edénye: amikor az egyik megtelik, a másik kiürül.


Szeretnéd, ha szeretném, amit te szeretnél? 
Mert én szeretném, ha szeretnéd,amit én szeretnék! 
Na, akkor CSÓK ahová szeretnéd!


Nézem a napot és téged látlak, nézem a Holdat és téged látlak,
nézem a felhőket és téged látlak... menj már arrébb, mert nem látok tőled semmit.


Szeretnék kiscica lenni, öledben megpihenni.
Dorombolni csendesen, úgy aludni édesen.

Neked adnám legszebb kincsem, de rájöttem, hogy nem lehet...
nálad maradt örökre. Nézz bele a tükörbe!

Újra péntek, megint vége egy hétnek... de a nélküled eltöltött napok semmit nem érnek.
Értelmetlen mondatok,elharapott szótagok, minden szóban hazudok: kösz, jól vagyok.


Hamarosan újra találkozunk, állandóan titkos összeköttetésben állunk majd.
Ha már elviselhetetlenül vágyódom utánad,
a szívem hívni fog, a te szíved pedig meghallja e hívó szót
. Tehetetlenek vagyunk a szerelmünkkel szemben.

Kis üzenet mondd meg néki, hogy a szívem még a régi.
Hogy én mindig őt imádom, boldogságom tőle várom.

Leírni nem tudom, mit irántad érzek, hisz úgyis tudod, szeretlek téged. 
Elmondom neked, s az egész világnak, ha eddig szerettelek, ezután imádlak.

Ha a csókok esőcseppek, tengert küldök neked.Ha az ölelések falevelek,
erdőt küldök.Ha a szerelem örök, az örökkévalóságot küldöm neked.

Üres az ágy, és nem jön az álom, nem szól a zene, hiába várom. 
Üvölt a csend és hallgat az élet, rám tör egy érzés: Szeretlek Téged!


Ha mondani lehetne, mondanám. Ha mutatni lehetne mutatnám. 
Mondani nem lehet, mutatni nem tudom, ezért csak oda lépek, 
átölellek, s azt súgom: Szeretlek.

Egy fiú és egy lány lehetnek barátok, de megtörténhet, hogy egymásba esnek.
Lehet csak egy időre, lehet rossz időpontban, lehet, hogy túl későn, de az is lehet, hogy örökre.

Egy nap megkérded tőlem, hogy mi a fontosabb számomra, te vagy az életem? 
Én pedig azt válaszolom, hogy az életem. Erre te elhagysz, pedig ha tudnád... 
Te vagy az Életem!

Hiányzol, mint testnek a vér, szinte éget, hogy nem vagy az enyém. 
Hozzád repülnék, mint egy gondolat, hiányzik minden ami te vagy.

Miért nem hiszed el, hogy nem szeretek mást? 
Miért nem hiszed el nekem ezt a vallomást? 
Ha nekem születtél, miért nem vagy az enyém? 
Ha nem nekem születtél, miért születtem én?